
معلم کلاس پنجمم، بداخلاق بود و زشت! فردای آن روزی که مشق های آیسودا، xa0دختر همسایه را برایش نوشتم با خط کش چوبی تنبیه ام کرد. کف دست هایم حسابی سوخت ولی دل او...! می گفتند: خانم... ،معلم نمونه شهر است. نمی دانم چرا معلم نمونه بود؟! به گمانم به خاطر بینی عقابی و عینک ته استکانی اش! یا شاید هم xa0به خاطر خط کش چوبی معروفش! ...
ادامه مطلب