خاطرم هست سال قبل، در جنگل سفید پستی انتقادی درباره برجام گذاشته بودم. یکی از دوستان در کامنتی اشاره کرده بودند برجام، سایه جنگ را از کشورمان برداشته است. بگذریم از اینکه در این مدت، تهدید به جنگ، نه تنها از جانب قدرت ها کم نشد بلکه از سوی دولت ها و سرزمین هایی تهدید شدیم که در حد و اندازه تهدید ایران نبودند! و اما در حال حاضر، عربستان سعودی به صراحت ایران را تهدید به حمله نظامی کرده است! آقایانی که در تریبون مناظرات از برجام دفاع می کنند باز هم حرفی برای گفتن دارند؟! آیا عربستان سعودی بدون حمایت امریکا جرأت و شهامت چنین گستاخی را دارد؟! همین عربستان نبود که با یک اشاره رهبرمان، از ترس، پیکر حجاج ایرانی را عودت داد؟! که اگر تهدید رهبری نبود پیکر هم وطنانمان همچون حاجیان کشورهای دیگر در گورهای دسته جمعی دفن میشد. ببینید به کجا رسیده ایم که عربستان ما را تهدید به حمله نظامی می کند! چند وقت پیش درباره آل سعود با دوستی تبادل نظر داشتم. من به طنز آل سعود را به سخره گرفتم. ایشان ژست صلح طلبانه ای گرفتند و ندای برابری انسان ها را سر دادند. شگفت زده شدم!...بگذریم... این خاندان به خون ایرانیان تشنه است. البته غلط اضافی کرده اند و این غلط یکی از تحفه های برجام است!
ما را در سایت آفتاب مهتاب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31