ما با موشک تو دهنی می زنیم

خرید بک لینک

نوش جانتان موشک های غیرت ایرانی! با دم شیر بازی کردن چنین عاقبتی دارد. امیدوارم موش های آل سعود دیگر برای ایرانی جماعت رجز خوانی نکنند و از این پس برای حریفی هم قد و هم وزن خود شاخ و شانه بکشند. با شش موش کثیف ترقه بازی بچگانه ای به راه انداختید؛ با شش موشک پاسختان را دادیم. تازه، آن هم دست گرمی بود...

آمریکا و آل سعود بدانند! ایران با موشک دهان یاوه گویان را سرویس می کند. تحریم های ضد موشکی را هم بگذارید در سنا و آبش را بخورید؛ اگر هم رفع تشنگی نشد با موشک باران سنا سیرابتان می کنیم. همانگونه که نامه سردار سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا، با این مضمون: " اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد. " روی میز او قرار گرفت و عرق سردی بر چهره پانتا نشاند.

از ما گفتن بود!

سردار سلیمانی برایتان خواب ها دیده...

تعبیرش نزدیک است...

خلاصه اینکه، بچه های سپاه در این گرمای تابستان دلمان را خنک کردند. به قول داش مشتی ها: " جیگرمان حال آمد "

دیگران هم لطفاً کمتر به آمریکا لبخند بزنند!

آفتاب مهتاب...

ما را در سایت آفتاب مهتاب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: سه شنبه 30 خرداد 1396 ساعت: 7:08

صفحه بندی