رد کردن خط قرمزهای جامعه، عرف و دین یا شکستن چهارچوب ها قهرمانت نمی کند علی الخصوص اگر جنس لطیف باشی. فلسفه خلقت جنس لطیف آرامش بوده و بس! او را چه به چالش و هیاهو! مخلوقی زیبا و آرام که باید چون جواهری زیبا جلوه گری کند اما پشت ویترین! جواهری دستفروش، دیده ای تا به حال؟! دختر شرقی که باشی؛ از همه مهمتر دختر ایرانی که باشی، « وسترنیسم » در تفکرت جایی ندارد. هویت اسلامی و ملیت شرقی و ایرانیت را تاج می کنی و بر سرت می نهی. شهدختی میشوی برای خودت. شهدخت ایرانی که باشی، با لباست، با قلمت، با روابطت، بسترسازی نمی کنی برای جولان دادن شیطان، برای سیاهی، برای سقوط آزاد! دختر ایرانی که باشی نمی گویی وا مصیبتا! چرا در روز دختر قانون روابط آزاد برای دختران تصویب نمی کنند؟! شهدخت ایرانی داغ می نهد بر چشمان تفکر اومانیستی غرب. وبوسه ای عاشقانه می زند بر تفکر اسلامی ایرانی.
پ ن: وسترنیسم: غرب گرایی(یک گرایش فکری که از سنت های خودی و شرقی بیزار است)
ما را در سایت آفتاب مهتاب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27