کسل کننده بود ولی خواندمش...

خرید بک لینک

رمان " کسی به سرهنگ نامه نمی نویسد " کسل کننده ترین کتابی است که تا به حال مطالعه کرده ام. بلأخره تمام شد، آن هم با یک واژه تاریخی! ( بی ادب! ) اگر فکر می کنید واژه را لو می دهم سخت در اشتباهید. ( اموجی خبیث ) البته باید اذعان کنم ارزش ادبی و محتوایی این اثر غیر قابل کتمان است. در تأیید این سخن همین بس که این کتاب را نویسنده بزرگی چون گابریل گارسیا مارکز ، به رشته تحریر درآورده است. در هرصورت آثار فاخر را باید خواند؛ حتی اگر کسل کننده باشد. به زودی در یک پست مفصل به این کتاب خواهم پرداخت. با گوشی بیشتر از این امکانپذیر نیست :)

آفتاب مهتاب...

ما را در سایت آفتاب مهتاب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: جمعه 13 مرداد 1396 ساعت: 9:11

صفحه بندی