خودمانیم این جناب و امثال ایشان، حافظ ، مولانا و سعدی می فهمند؟!!!
رئیس جمهور:
ما به قلب ها وارد می شویم و با عقل ها سخن می گوییم. سفیران ما شاعران، عارفان و حکیمان ما هستند. با مولوی، حافظ و سعدی جهان را فتح کرده ایم، پس چه نیازی به فتح جدید داریم؟!
چه مهربانیم ما! چه صلح طلبیم ما!
آقای محسن رضایی:
ما اگر حافظ، مولانا و ابن سینا داریم؛ در کنارش رستم، آرش، مهدی باکری و محسن حججی هم داریم!
حالا این یارو چماق به دست، رستم و مهدی باکری بیشتر راست کارش است یا حافظ و مولانا؟!!!
ها؟؟؟
درود بر آقای محسن رضایی!
با دشمن نمی شود با زبان مهر سخن گفت.
ما را در سایت آفتاب مهتاب دنبال میکنید
برچسب: بخوانیم, نویسنده: بازدید: 32