پاهایم ذق ذق می کند ( انتخابات دیروز)

خرید بک لینک

دیروز بسیار خسته کننده بود. به عنوان هیأت ناظر در یکی از شعب اخذ رأی حاضر بودم. حضور مردم مثل همیشه خوب بود. تا ساعت ۱۲ شب و حتی پس از آن افراد پای صندوق ها حضور داشتند. در شعبه ای که ما حضور داشتیم آقای روحانی ۲۰۰ رأی بیش از آقای رئیسی داشتند. رقابت این دو کاندید بسیار نزدیک است.

خسته ام :)

گزارش مفصل دیروز را شاید در روز های آینده منتشر کردم.

آفتاب مهتاب...

ما را در سایت آفتاب مهتاب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 12:02

صفحه بندی