تا نشاط هست!
تا امید هست!
زندگی باید کرد...
خوب، نشاط هست! امید به زندگی هست! شکر خدا کسب و کار هم که خوب است. پس چه مرگتان است؟! زندگیتان را بکنید. هی پیراهن میدرید که بیکاریم، افسرده ایم، نه شغلی، نه ازدواجی، نه آینده ای...
پس این وام های ده میلیونی برای عمه بنده است؟! دو تا وام ده میلیونی بدون هفت خان بگیرید؛ اسباب و اثاثیه زندگی تهیه کنید و بروید سر خانه زندگیتان دیگر!
مسکن مهر هم که فت و فراوان ریخته آنجا. کسی نمی خواهد.
حالا ازدواج هم نکردید فضای مجازی هست. از قضا، همدم خوبی است برای اینکه صبح را به شب و شب را به صبح برسانید.
مملکت گل و بلبل است حالش را ببرید.
آفتاب مهتاب...
ما را در سایت آفتاب مهتاب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:29